Zásady dopravy, vrácení a vrácení peněz

1. Doprava

Zpracování objednávek

Po zadání objednávky obvykle trvá 1 pracovní den zpracování objednávky.

Doba dodání

Průměrná doba dodání v rámci České republiky je 5-8 pracovních dnů, pokud byla objednávka zadána před 23:00 hodinou. Během rušných období nebo z nečekaných důvodů může být doba dodání o něco delší.

Náklady na dopravu

Náklady na dopravu jsou zdarma pro všechny objednávky v rámci Beneluxu.

Sledování zásilky (Track & Trace)

Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mail s kódem Track & Trace pro sledování zásilky. Vezměte prosím na vědomí, že může trvat několik hodin, než bude odkaz Track & Trace aktivní.

 

2. Reklamační politika

Právo na odstoupení od smlouvy

Máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení vaší objednávky, pokud produkt splňuje následující podmínky:

  • Produkt musí být nepoužitý a nesmí být zapnutý nebo uveden do provozu. Naši odborníci mohou zjistit, zda byl produkt použit.
  • Originální obal musí být nepoškozený.

Postup při vrácení

Pro nahlášení vrácení zašlete e-mail na plugnplay.service.contact@gmail.com s číslem objednávky a důvodem vrácení. Po schválení vaší žádosti obdržíte pokyny k vrácení a adresu pro zaslání. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.

 

3. Politika vrácení peněz

Podmínky pro vrácení peněz

Jakmile obdržíme a zkontrolujeme vaši vrácenou zásilku, zašleme vám potvrzení e-mailem. Pokud produkt splňuje podmínky pro vrácení (nepoužitý, v původním stavu a obalu), obdržíte do 14 dnů plnou částku zpět stejnou platební metodou, kterou byla provedena původní platba.

Reklamace záruky

Produkty, které se během záruční doby 2 let porouchají z důvodu materiálové nebo výrobní vady, lze vrátit k opravě nebo výměně. Poškození způsobené nesprávným použitím, jako je pád nebo poškození vodou, není kryto zárukou. Kontaktujte nás pro další instrukce ohledně reklamací záruky.

Contactní formulář: